طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

طراحی سایت ، طراحی سایت حرفه ای

  • ۰
  • ۰

سایبان برقی

سایبان برقی

 

سایبان چیست ؟

سایه بان یک سقف ثابت و جمع شونده است که به دو صورت برقی و دستی میباشد که به قسمت خارجی دیوار های ساختمان ها متصل است و همچنین سایه بان ها به فضایی که در آن قرار دارید زیبایی خاصی می بخشدهمچنین سایه بان برقی در استخر ,رستوران و بالکن ها استفاده میشوند.

پارچه هایی که برای ساخت سایه بان ها استفاده میشود اغلب جنس های متفاوتی دارد که برزنت,پلی استر یا پنبه ,پی وی سی و.. هستند که به مکان ها بستگی دارد که کدام یک باید استفاده شود و در آن مکان بهطور مناسب نصب شود.

 

 

سایبان برقی دارای یک موتور هستند که میتوان حرکت این موتور را از طریق یک ریموت کنترل کرد.

 

 

این روز ها از سایبان برقی بیشتر از سایبان های دیگر استفاده میشود زیرا دیگر کسی حال و حوصله وقت گذاشتن برای  بالا و پایین آوردن سایبان ندارد .

 سایبان برقی در معماری های داخلی به خصوص مورد توجه قرار داد مثلا اگر شما در یک روز بارانی بخواهید بدون اینکه خیس شوید از هوا لذت ببرید یک سایبان برقی به شما کمک میکند تا با کنترل آن از هوای بارانی لذت ببرید و به تماشای منظره ی بارانی بشینید و هنگامی که آفتاب اذیتتان کرد و یک روز آفتابی داشتید بدون بلند شدن از جای خود سایبان کنترل این هوای گرم را به دست ما بدهد.

 

 

تاثیر دیگری که سایبان برقی دارد کمتر مصرف کردن انرژی استو اگر یخواهیم به گذشته برگردیم  متوجه میشویم سایبان جهت افزایش خنکی میتواند به ما کمک کند که رفته رفته سایبان های جدیدی به دست انسان ساخته میشود با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه.

 

  • ۹۸/۱۰/۱۵
  • 3sotweb 3sotweb

نظرات (۳)

برای انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر می توانید از صفحه ما وارد شوید.

  • طراحی سایت در اصفهان
  • بسیار عالی

  • طراحی سایت در اصفهان
  • <a href='https://partakteam.ir/website-design/isfahan'>طراحی سایت در اصفهان</a>
    <a href='https://partakteam.ir/website-design/isfahan'>طراحی سایت اصفهان</a>
    <a href='https://partakteam.ir/website-design/isfahan'>طراحی سایت حرفه ای در اصفهان</a>
     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی